sayonara

Hej då familjen Gisselgård! Nu är de i Sverige! De ska förmodligen gå till sin ICA-butik, kanske köpa gott rågbröd, lagrad ost och lite från karamellkungens utbud. Jag blir lite avis. Mixade känslor, men jag ser i alla fall fram emot vår tur om knappt 1 år men behöver nog tiden till dess att bli klar här med Kyoto, klar och klar förresten..... Kyoto finns ju kvar.
I fredags kom de hem till oss med sina sprängfyllda resväskor, de var trötta, stressade och allt var lite kaotiskt. Men vi åt Shabu-Shabu tillsammans och försökte prata och summera, tänka lite bakåt och lite framåt. Deras sista natt i Japan tillbringades hos oss.
De är väldigt nöjda över de 11 mån de varit här. Kyoto har blivit deras favoritstad, den blir lätt det.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Gud vad konstigt att se oss sitta i er soffa...Fast jag vet att ni är så långt borta känns ni som grannar som jag skulle kunna cykla över till på 20 minuter. När ni kommer hem om ett år kan jag komma över på en fika efter jobbet eller kanske kan vi ses på en lunch i "täbban" Lena?

2009-02-12 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0