Stilla havets Gotland


I dag har vi bokat resa till Guam!!! Vi kommer vara där mellan den 18 - 27 dec.

Guam ligger ca 5.300 km väster om Hawaii och ca 2.500 km söder om Japan. Ön är endast 73 km lång och ca 14 km bred, en liten paradisö i Stilla havet. Vad jag har förstått så är Guam Japanernas populäraste semesterort, Guam tillhör USA.

image335 image336

Hittade även följande info om Guam:
Guam är rankad näst sist på det internationella fotbollsförbundet, FIFA:s lista över all världens fotbollslandslag. De ligger på en 204:e plats före Amerikanska Samoa som ligger sist.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag upprepar: TA MED MIG!!! Gud så mysigt!!

2007-10-03 @ 14:14:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅHHHH....vad det såg mysigt ut ..jag blir så avundsjuk.Förstår att ni åker dit istället för hem.Kram Kicki

2007-10-05 @ 10:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0