Cool i pool

image208Varje vecka går dagisgruppen till simhallen. Här måste alla ha badmössa för att få vistas i poolen, anledningen är hygien.  Jag tycker att de ser så söta (och roliga) ut. När jag fick höra att de skulle ha badmössa och simglasögon så trodde jag att Maja skulle tvärvägra. För att underlätta processen jagade jag Kyoto runt för att hitta en rosa badmössa. Om det var färgen som avgjorde vet jag inte men den gjorde det i alla fall inte svårare. Kvällen före första poolbesöket gick en lycklig Maja omkring i full badmundering; baddräkt, badmössa och simglasögon.

image207















Kommentarer
Postat av: ZOL

Vilket charmtroll, hon är!

2007-06-01 @ 04:41:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/159
Postat av: Carina

Den här bilden måste jag bara visa Johan

2007-06-01 @ 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0