5000 m

Jag och Maja blev kvar här hemma nu när Ola & Ester är på plats i höjdhoppskurvan i Osaka. Maja somnade i lagom tid så att jag kunde mysa ner mig i sackosäcken framför TVn. Jag sätter på rätt kanal för att kunna SE då våra svenska stoltheter kämpar i VM denna superkväll för Sverige (dagtid för er). Men vad är det de sänder, jo, varenda sekund av 5000 m loppen (ett par japaner deltog), inte något från Holms hoppande, hm.
Tur att webbradion fungerade i allafall.

Kallurs lopp fick jag se, bra jobbat! Retligt med en sketen hundradel från medalj. Jag såg också Ola, Ester & Jens då det var prisutdelning och flagghissning, de satt bakom flaggstängerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0