mat, kom fort!

I tisdags opererades mammas höft, höftkulan är utbytt. Det är ju ett ordentligt ingrepp och rehabiliteringen är ganska lång. Mamma fick åka hem i fredags men ska hålla sig inomhus de första två veckorna.  Hon verkar må bra efter omständigheterna och det kändes riktigt bra att prata med henne igår.  Nu svider avståndet och jag hade helst velat kunnat ha hälsat på henne på sjukhuset och hemma. Dessutom är Georg inte heller helt kurant just nu. Men det jag gjort för att underlätta för dem är att jag anmält dem till matkomfort, varigenom de får ingredienser och recept till middagarna mån - tors under två veckors tid. Det ska bli spännande att höra vad de tycker om kvalitén etc, för jag gillar idén skarpt och kan helt klart tänka mig att nyttja detta när vi flyttar hem igen (och jag har fått jobb osv....).


http://www.matkomfort.se/ (levererar till hushåll inom storstockholmsområdet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0