Yes!

Maja har tappat sin första tand! Den fastnade i kvällsmackan! I natt väntas tandfen!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej Maja!

Grattis till att du har tappat din första tand!

Jag har tappat två och jag var så rädd att det skulle blöda jättemycket, men jag fick en glass efteråt så då blev allt bra igen.Min kompis Alva har tappat 8 tänder (nästan)samtidigt, hon ser ut som en gammal kärring:-)

Det ska bli så kul att snart få träffa dig och Ester!!!

Kram Agnes

2009-06-07 @ 19:28:13
Postat av: hanna

gullunge

2009-06-09 @ 00:38:56
URL: http://jorfalks.blogg.se/
Postat av: kicki

Hej Maja!! Grattis till den första tappade tanden...vill ge dig ett tips men säg inget till mamma eller pappa :Lägg nästa tand under mattan istället för då vankas det papperspeng=mera pengar..Längtar efter dig Kramar från Kicki

2009-06-12 @ 15:12:05
Postat av: mikaela

haha vad sött! :D

2009-06-26 @ 20:58:04
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0