mönster

...funderar på att ta av mig skorna en stund i solen dag.



Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha! Borde kontra med en bild på mina bleka, omålade!!

2009-06-02 @ 07:22:23
URL: http://tinaostefan.blogg.se/
Postat av: Carina Johansson

Hej Lena. Vågar knappt höra av mej men vi lever allihop och mår bra. Cecilia och jag var inne på Jullovet och lästa vad ni hade haft för er sen sist vi var inne och läste...Skulle skriva svar tillsammans ja ja och nu är det juni. Skäms så jag dör..Men lika kul att läsa vad ni gör och se alla fina bilder, du är fantastisk. Här har det hänt en del sen sist. Jag har sålt min lägenhet och är nu sambo med Isabelle över sommaren. I sept ska jag flytta ihop med min Anders i en lägenhet vi köpt i Solna. Cecilia tycker det sak bli kanonkul. Hon går ut 3an nästa vecka, ska till Cypern 3 v med Lasse och Catrin. Kan inte du maila maj så jag får din vanliga så ska jag berätta mer..Hälsa alla och massor av kramar/ Carina

2009-06-02 @ 22:37:51
Postat av: kicki

Bra ide men glöm inte solskyddsfaktorn på det vita........KRAAAAAAM

2009-06-03 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0