Sävärjäääää!

Nu är väskorna packade och vi ska snart gå och lägga oss eftersom taxin plockar upp oss i ottan i morgon. Cirka 17-18 timmar senare kliver vi in hos mamma och Georg, oj vad vi ser fram emot det.

 

Redan på söndag, i övermorgon, flyger vi upp till Umeå där årets ”Kina-träff” äger rum. 

Torsdag den 9 juli är vi tillbaka i Stockholm och Täby där vi kommer att bo lyxigt i Tina och Stefans jättehus med nybyggd pool, jo man tackar! Där håller vi till, (förutom en avstickare till Örebro (14-18 juli), fram till dess att Ola flyger tillbaka hit den 25 juli. 

 

Därefter kommer jag, Ester och Maja att flytta söder om stan till mamma.

 

Vi får se om det blir några blogginlägg eftersom jag lämnar kvar min laptop i Japan i år (HJÄLP).  Men maila gärna, jag kommer att kolla mailen ofta i alla fall.

 


Kommentarer
Postat av: Carina Johansson

Hej igen...hitta nu att ni redan är hemma...Hoppas du ser det här och mailar mej..annars så bläddrar jag bakåt i rullarna och letar reda på nr..Vet att det står långt bak nånstans...Om du ser så har jag 0705-47 67 27...samma jag haft i alla år...kram igen

2009-07-07 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0