Vingligt

Vaknade av att sängen gungade straxt efter 5 i morse. Det var det kraftigaste skalvet jag känt sedan vi flyttade hit. Kollade på nätet och epicentret låg österut och var 6 på skalan, jag kunde också se att intensiteten av skalvet var beräknat som 3 i Kyoto.

 

Vi är fortfarande jetlegade, i alla fall barnen. Ester har svårt att somna och Maja somnar men vaknar efter ett par timmar igen och kan inte somna om. I natt mellan 00 – 00.30 var vi ute och gick en nattpromenad för att kunna somna lättare. Temperaturen var 29-30 grader och det var riktigt skönt i luften, inte fullt så fuktigt som på dagen. Det blir nog en promenad efter mörkrets inbrott även i kväll. 


Kommentarer
Postat av: Isabell

Skalvet lät läskigt:0 Jag blir orolig. Natt promenaderna i Kyoto med den temperatur du beskriver kan jag verkligen längta efter. Jag går med er ikväll. Kram I

2009-08-11 @ 12:48:53
Postat av: Tina

Låter läskigt... nu får det lugna ner sig...kram från graniten i Ensta

2009-08-11 @ 21:31:52
URL: http://tinaostefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0