Röja mig pigg

Igår hade jag en sån där slödag som gör att man bara blir seg och trött, idag har jag tvingat mig att göra lite nytta så att jag skulle piggna till, en "guvasköntattfådegjortkick" var målet. Jag har städat förrådet! Städat undan vinterkläderna och försökt att få lite struktur bland regnkläder, lakan och resväskor. Nu är det riktigt fint. Jag hittade smarta påsar i 100Yen-butiken (6 kr), man klämmer in t ex dunjackan, tillsluter sedan påsen med undantag av en liten öppning där du stoppar in dammsugarslangen och genom den vacuumförpackar jackan, perfekt!

Nu när jag fått min "guvasköntattfådegjortkick" ska jag njuta av den dagliga (nästan i alla fall) sushilunchen!

Kommentarer
Postat av: Carina

En helt egen vacum maskin, verkar ju hur fiffigt som hels. Det här med Origami (stavades det så?) måste du lära mig när du kommer hem.
kram kram

2007-05-18 @ 07:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0