Date

I morgon har jag min första date från Internet. Då kommer en tjej hit som bor med sin familj i Hiroshima. Jag hittade henne i bloggvärlden då hon skriver en blogg om hur det är att vara en svensk familj i Hiroshima. Jag kontaktade henne och nu kommer hon hit så att vi kan träffas "på riktigt". Vi ska troligtvis besöka något Tempel, vandra runt i Gion och slutligen njuta av miljön och sällskap på en av alla uteserveringar som byggts upp längst floden. Hon ska sova över hos oss och på söndag åker vi till Nara, hon (Lena) och jag (Lena). Det ska bli så himla trevligt att prata med en svensk tjej, det har jag inte gjort sedan 2 januari.

Idag har det regnat, det har till och med tokregnat, enligt rapporterna ska det vara soligt i morgon men det är svårt att tro nu när man blickar ut genom fönstret.

Jag och Izumi åkte till CostCo i Kobe, den stora matvarubutiken med importerade varor. Nu är förrådet fullt med Flingor, kaffe och tvättmedel, pysselhörnan har fått sig en påfyllning också, det finns väldigt mycket fina papper mm eftersom varorna importeras från Scrapbookinglandet USA.

Återkommer med en rapport om helgen på måndag.

Ha en hääärlig söndag alla mammor .......speciellt min!

Kommentarer
Postat av: kicki

Härligt att du börjat dejta via internet.....vissa söker kärlek andra söker.....vänninor med rätt språkkunskaper...inte så höga krav!!! Ha en skön snackdag
snart är du hemma jiiiipiiie

2007-05-25 @ 21:44:45
Postat av: Tina

Hoppas att daten var givande!! Hur hittade ni varandra? Du kommer att få prata med alla oss här hemma, tanka upp. Det behovet hjälper vi gärna till med!! Kom hem snart!! Kram!!

2007-05-26 @ 17:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0