min dag & vårdag

I går blev jag upplockad av Asa (min japanska kompis :-)) före lunch, åkte till ett jättemysigt ställe för att äta lunch, de hade bord ute vilket passade kanonbra då temperaturen nådde 18 grader, sååå skönt. Efter lunchen skulle vi skaffa mobiltelefoner till mig och Ester. Det är väldigt komplicerat att göra det om man är en alien (främling), därför hjälpte Asa till. För Ester är det en stor händelse att få en egen mobil, den ska innehålla spel och vara limegrön, passar utmärkt eftersom det redan är komplicerat som det är.
Ester åker bussen hem själv två eftermiddagar i veckan och det är därför hon behöver en telefon.

Jag fyllde år igår, fick bl a ett förkläde. Kan det vara ett tecken att jag inte fyllde 22? Ett annat varningstecken var att jag hade önskat mig det!

Njöt sushi och sashimi (stavning?) till middag. Sashimi är sushi utan ris.

Kommentarer
Postat av: cissi

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Vi har ingen aning om när du fyller eftersom festen var efter din födelsedag.
Ha det så bra och du har mer att läsa via spraka. Hur går det med det förresten? Hela familjen hälsar till er alla men speciellt till födelsedagsbarnet! Cissi

2007-03-04 @ 19:45:08
Postat av: Lena 41

Tack!
Spraka rullar på, dock ej i någon rasande fart. Tack för all hjälp med våra hyresgäster.
Kram Lena

2007-03-07 @ 10:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0