43

Om jag var i Sverige nu skulle jag gå raka vägen till Ylva, min frisör (och kompis), och klippa mig korthårig. Sedan skulle jag gå direkt till optikern och kolla synen. Har stora problem med röda ögon då jag använder linser, så brillorna sitter på för det mesta.  Inget känns bra liksom, när jag så ofta både läser i en bok och antecknar i datorn tar jag av och på dem hela tiden. Dessutom fick jag superfina solbrillor i födelsedagspresent, ska jag glassa i dem så måste jag ju ha linserna i, men å andra sidan, ingen ser ju mina röda svidande ögon under de heltäckande solbrillorna.....


Synproblemet verkar sprida sig, snart sitter jag här med ett par brillor i håret och ett par på samt ett par hängande i ett band runt nacken.


Kommentarer
Postat av: maria carlsson

Ja, själv sitter jag med linser på + läsglasögon och läser din blogg..Himla av o på-tagande eftersom jag även kollar TV och då bara behöver linserna.../systerMia

2009-03-08 @ 17:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0