överraskning

Tidigare i veckan fick jag ett mejl med frågan om jag kunde äta lunch i dag (fredag), som en liten hej då-träff med några av mina Kyotovänner. Tårarna var inte långt borta när jag märkte att det var 15-20 pers som dök upp. Vi skålade i vin (jajamen) och hade jättetrevligt. Problemet är att det inte alls känns bra att flytta nu efter detta. Tre år är lång tid, i alla fall tillräckligt lång tid för att en vardag ska ha rotat sig och att man lärt känna en del folk som man i princip har träffat dagligen. Som tur är ska vi ju vara kvar i Japan, och ALLA säger att de ska hälsa på oss i Tokyo, så det verkar ju lovande.

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Ååå jag blir riktigt rörd. Avsked är svåra. Att bryta upp igen är inte bara roligt. Nu är det inte långt kvar!!

2009-12-11 @ 19:14:09
URL: http://tinaostefan.blogg.se/
Postat av: kicki

Känns lite jobbigt?? Men vad gulligt av alla tjejerna,jag blir oxå rörd...Kram

2009-12-11 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0