Förringad

Ola spelade fotboll i söndags, en sketen fotbollsträning. Han har varit handikappad sedan dess, smärtor i varenda muskel! Jag slängde lite kaxigt ur mig att han ska nog undvika Fuji. Då svarade han att fotbollen var jobbigare!!!! Det värsta är att han inte skämtar! Jag är lite sur över det.  Ola fortsatte med att säga att han skulle säga vad som var värst nästa år då han planerar att bestiga Mt. Fuji. Men vad spelar det för roll, jag kommer i alla fall inte vara med på någon fotbollsträning.


Kommentarer
Postat av: Dotter alberta

Sngg banner

2008-09-11 @ 06:29:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: Tina

Jamen vad väntade du dig? De vinner alltid i denna katergori! Har S 37,1 i feber så ÄR han absolut sjukare än jag även om jag skulle ha 39,5. Du måste ju ha förståelse, pyssla om honom och så ;-)

2008-09-11 @ 08:21:14
URL: http://tinaostefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0