Famljen Jörfalk - Carlsson på besök



Nu är de här, äntligen! De kom igår eftermiddag. Gårdagens eftermiddag och kväll bestod av att de gjorde sig hemmastadda i vårt hem, presentade oss i överflöd (typiskt min syster, jag hade t ex. bett om  3 pocketböcker men hon kom med 14 (!!!)). Middagen vi bjöd dem på var Shabu-Shabu. Vi hade det väldigt trevligt. Klockan 9 på kvällen gick de och lade sig, väldigt bleka och trötta, men nöjda.

13 timmar senare knackade jag på deras dörr då jag tyckte det var dags för dem att vakna. Runt lunch tog vi en promenad ner mot stan via Heian Shrine. Running Sushi tyckte jag passade bra första dagen. Jag, Ellen och Hanna lämnade Maria och Robbe kvar i stan och tog bussen till skolan och mötte Ester och Maja. Vi gick runt i skolan och visade deras klassrum.

 

Hanna skriver blogg om tiden här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0