Kyoto



Kyoto är min favoritstad. En promenad längs med floden, lunch på running sushi, kaffe latte på Starbucks → det är balsam för själen.
Fotot är taget från bron jag cyklar över flera gånger  varje dag. Den nedre bilden är tagen under bron.

Idag var en sådan där perfekt höstdag! Temperaturen ligger på drygt 20° och trädens blad är av varierande kulörer. Då är det svårt at sitta inne framför datorn och studierna. I morgon ska det visst bli ännu varmare..... Men jag har inga tentamen på schemat förrän nästa år.



Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter verkligen idylliskt! Tycker att vi öppnar en Starbucks och en running sushi i Täby C när ni kommer hem....MUMS!

2008-11-14 @ 08:53:59
URL: http://tinaostefan.blogg.se/
Postat av: Angela

Hej Lena!

Det ser jättevackert ut. Här i Taiwan där jag befinner mig har det också blivit höst. Det är 25 grader på dagarna istället för 33.

2008-11-15 @ 03:40:51
URL: http://www.beyerl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0