Vardagsreflektioner

  • Ester funderar över att hon faktiskt är i Japan. Hon tycker det är lite häftigt, och det är det ju! Men det tyckte hon inte för ett år sedan....
  • Maja har lärt sig rocka med rockring.
  • Jag har klippt håret, att göra det i Japan är som att gå på spa. Hårtvättningen tar jättelång tid, stolen är precis formad för mig och min hårbotten blir masserad.
  • Ola vet inte hur jag ser ut. Då Ester kommenterade att han inte har sagt något om att jag klippt mig (tur att vi är fler tjejer i familjen) var ursäkten att han trodde det var senare i veckan som jag skulle klippa mig .......men då så?!
  • Ester kan vika papperstranor.
  • Efter att intensivt plöjt två säsonger Heroes, hör jag Hiro Nakamuras röst överallt, det finns säkert en naturlig förklaring till det.

image509


Kommentarer
Postat av: Tina

Jaja, en del saker ändrar sig inte för att man är på andra sidan jordklotet.. Du blev säkert skitsnygg i håret!
Och du..utmaningen är inte bortglömd, har bara blivit lite handlingsförlamad av all självinsikt!
Kram!

2008-01-31 @ 11:42:11
URL: http://tinaostefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0