Hurra för december!

Under de senaste dagarna har det firats ordentligt här ska ni veta. Första advent i söndags firades med att påbörja julkortsproduktionen samt intag av glögg och pepparkakor med grönmögelost. Några adventsljusstakar finns inte i sikte, men vi har 4 små röda blockljus på rad från IKEA.


På måndagen firades maken, mognare än någonsin efter uppgradering 44. Vad kan passa bättre till present så här mitt i livet än tröjor av märket "Life is Good"? Maken/pappan är nöjd. 


Vi har tydligen och omedvetet dragit till oss en drös decemberbarn till vår bekantskapskrets → Ola den 1:a, Agnes den 3:e, August den 7:e, Tova den 9:e, Kicki den 10:e, Moa den 13:e, Iris den 16:e, Saga den 21:a och Ester och Maria G den 29 dec.
Dessutom ska det firas ytterligare 3 stycken advent, Lucia, jul och nyårsafton. Underbara december!!!


Kommentarer
Postat av: kicki

Jag tänkte häromkvällen att någon vi känner fyller år...Nu kom jag på vem det var Gratta mannen från mig med en riktig blöt puss...Underbara December förr var man rätt ensam men jag känner mig omringad av födelsedagsvänner. Stora Kramar från lilla Kicki

2008-12-03 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0