urk

De senaste dagarna har jag varit lite klenare än vanligt. Igår var väl toppen på klenheten, botten för mig. Kräkning och feber, blä!

Ester fick ta ett större ansvar än vad hon borde då hon levererade både sig och sin lillasyster hem från skolan.  Så duktigt av dem båda två. Eftersom jag misstänkte redan på morgonen att jag inte skulle ta mig till skolan fick hon med sig mobiltelefon och pengar.

Nu är det dagen efter och jag ska ge mig iväg på cykeln till skolan.  Ska bli skönt med lite luft mot ansiktet, solen är framme och det är 15 grader.

Ola har jobbat och jobbat , han har sovit ungefär lika många timmar som jag har varit vaken de senaste 3 dagarna, frågan är vem som är piggast......


Kommentarer
Postat av: Tina

Stackare! Hoppas att du mår bättre och att de andra slipper åka på samma skräp!

2008-04-03 @ 12:59:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0