Siktet högt!

image633Jag jobbar bäst under press! Därför har jag dragit ihop några mammor från skolan som tillsammans ska klättra uppför Mt. Fuji (!!!) Det kommer att ske sista helgen i augusti. Planen då är att vi ska nattklättra för att få uppleva soluppgången från toppen. Förmodligen kommer jag ångra detta till förb....else innan vi är i mål, men det kommer förmodligen vara glömt och borta när man står där på toppen och njuter av utsikten och insikten att man inkasserat lite skrytmaterial.

Men, men, jag är inte där än, och kommer förmodligen inte dit om jag inte skärper ihop mig och stärker mina muskler och lungor.

Igår plockade Izumi upp mig straxt efter 9, vi åkte till andra sidan berget där Diamonji-tecknet är. Vi stonkade oss över berget och nådde teckenområdet där vi intog våra medhavda mackor, det var den godaste macka jag ätit på länge. Utsikten var det heller inget fel på.

Nu är jag lite starkare även om det gör lite ont!

image632

Äventyret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0