Mmmmm

image333

Jag är nu en av dem! Det blev delikat!

Kommentarer
Postat av: zol

Men vilka fina sushi du gör- perfekta och de ser dessutom urgoda ut. Jag tycker det är svårt att få riktigt gott sushiris. Mitt blir gärna för hårt. Fast jag har ett jättebra recept.
Prova mitt recept med stekt ris och räkor. Man behöver inte använda råris (brunt ris), det funkar med vanligt vitt ris också.

2007-09-28 @ 02:55:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/159
Postat av: Lena

Tack, jag är faktiskt stolt. Jag ska absolut göra receptet med stekt ris och räkor, något som jag tror hela familjen gillar (så är det dessvärre inte alltid). Jag är så glad över din nya blogg, vilken hjälp jag kommer att få. Jag ska länka till den från min sida :-)

2007-09-28 @ 03:21:22
Postat av: Tina

Jag är imponerad! Men fattar inte det där med majonäsen. Vad mer kan man ha som fyllning? Du får ha en sushi-kurs med oss när du kommer hem nästa gång! Kram!

2007-09-29 @ 09:35:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Lena

Det är jättegott med lite majonäs ihop med burktonfisken och lite salladsblad.
Annars kan man ha precis vad som helst, lax, räkor, goda grönsaker (för dig som är veg.)

2007-09-29 @ 11:06:12
Postat av: Anonym

Shit Pommesfrites vad duktig du är!!!! jag är förvånad eller? NEJ kram

2007-10-05 @ 10:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0