Semester

image284Nu åker vi västerut!
Vi landar på Arlanda dagen före midsommar, i morgon!!!. Midsommar firar vi i Huddinge tillsammans med syster med fam, mamma och Georg.

Första helgen befinner vi oss i Örebro hos svärmodern och svägerskan med fam. Från den 25 juni lånar vi ett hus i härliga Visinge, där bor vi fram till mitten av juli, då åker Ola tillbaka till Kyoto.
Jag och flickorna blir kvar i Sverige till den 13 aug, då flyger vi återigen österut, vi vill vara med om eldfestivalen som det bjuds på här. Då eldas det stora eldar i bergen som formar japanska tecken, läckert va!!!

Jag kommer att kolla mina mail, men bloggningen kommer inte vara densamma över sommaren, återkommer ordentligt i augusti igen.

Med lite tur fungerar min gamla mobil i Svedala.
.....................................................................

Idag, ons 20 juni, har det varit fullt upp med fester. Vi fick titta på Majas grupps genrep inför sånguppvisningen i morgon då det är skolavslutning, som vi missar. Efter det firades Majas födelsedag med tårta och presenter (förstås), hon fyller ju den 27 juni. Efter lunch var det visning av det senaste projektet i Esters klass, Kyoto och kartor, mycket bra förstås. Direkt efter det var det fest med Esters klass, föräldrar och godsaker, Esters fröken avtackades då hon slutar på KIS för att jobba på en internationell skola i Beijing.

Nu är väskorna packade, vi är förvirrade, men ser fram emot att träffa våra nära och kära alldeles snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0