AC

Maja somnar snabbt på kvällarna. Det kanske beror på att hon aldrig står stilla, antingen ser man henne småhoppande eller dansande, hon är heller aldrig tyst, det kommer en jämn ström av berättelser, frågor och en och annan truddelutt.
Ester har svårare att somna, igår kväll tyckte hon det var för varmt. Vi har AC, tack och lov! Jag ändrade 1 grad - vilket gör väldigt mycket faktiskt - från 28° →27 °.  27 °!!!!!!! det är ju alldeles för varmt kan tyckas, men inte här, vid 27 ° börjar det kännas riktigt svalt. Ester somnade gott.

I dag regnar det, det regnar som i vilda western, man blir totalt genomblöt av att bara hämta posten.
Om det slutar att regna innan kvällen ska vi på festival Jizobon. Jizo är guden som skyddar barnen enligt Buddismen.


Kommentarer
Postat av: kicki.v

GUD VA DOM FIRAR...Jag tror att japan skulle vara det perfekta landet för mig.Måste komma över min flygrädsla......kram

2007-08-24 @ 09:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0